Vianočná ruža

Tento kvet je veľmi zaujímavý, a keďže nedávno boli Vianoce, sviatky pokoja a mieru, mnoho ľudí sa rozhodlo si práve do domácnosti na sviatky zaobstarať vianočné ruže. Je to pre nich symbol Vianoc, a ja môžem povedať, že aj pre mňa. Vždy keď začiatko decembra dorazia k nám do obchodu, ľudia začínajú chodiť k nám častejšie, a každý si chce vybrať tú najkrajšiu, nech vyzerá ich príbytok ešte lepšie. Prisahám, že tento rok som stretla všetkých ľudí z mesta čo poznám, a všetci prišli iba na tieto ruže. Je to taký zvláštny typ kvetu, ktorý vlastne vôbec nie je ruža, iba ju farbou a tvarom lupeňov trochu pripomína, a napriek tomu dostal takýto symbolický názov, ktorý z neho robí kvet číslo jedna počas týchto sviatkov. Vypredali sa všetky až do posledného, ale samozrejme, že som nezabudla odložiť nejaké kúsky pre rodinu a aj k nám domov. Pri výbere som si dala obzvlášť záležať. To je jedna z výhod, keď robíte v kvetinárstve, že si vždy môžete vybrať presne tie, ktoré chcete. Vynímala sa u nás nádherne, a mám pocit, že vydržala až do minulého týždňa, kedy som ju s ťažkým srdcom musela vyhodiť. Ale už teraz sa teším na ďalšie Vianoce, lebo vianočné ruže len pridávajú na tej čarovnej atmosfére, ktorá k nám ku koncu roka zavíta.

Vianočná ruža

Leave a Reply

